سیستم برج خنک کننده سیستم برج خنک کننده .

سیستم برج خنک کننده

روشی برای اندازه گیری دقیق حجم سیستم برای برج های خنک کننده

سیستم برج خنک کننده:

برج های خنک کننده یا سیستم های برج خنک کننده مدار بسته نیاز به درمان مداوم دارند. اما برای دستیابی به تصفیه آب موثر در هر یک از این تنظیمات، باید حجم دقیق سیستم شناخته شود. این امر به ویژه هنگام افزودن بیوسید ها برای اطمینان از افزودن مقدار صحیح درمان بسیار ضروری است. اگر چه روش های زیادی برای اندازه گیری حجم وجود دارد، اما اجرای بسیاری از آن ها نا درست است.

برای تعیین حجم سیستم از سه روش استفاده می شود. روش اول برآورد حجم بر اساس میزان تناژ سیستم است (به طور معمول 3 تا 10 گالن در هر تن بسته به نوع برج خنک کننده) ، اما اختلافات صحت ممکن است منجر به کمبود غذا یا تغذیه بیش از حد مواد شیمیایی شود. روش دوم محاسبه برآورد بر اساس ابعاد لوله کشی سیستم و مخزن است. اگر چه این روش ممکن است دقیق تر باشد، اما اندازه گیری صحیح همه ابعاد اغلب دشوار است. روش نهایی استفاده از محاسبه اضافه درمانی است. نمک علاوه بر برنامه درمانی سنتی است و آزمایش آن نه تنها آسان است، بلکه محلول و ارزان نیز می باشد.

با این حال، برای دقیق ترین و کارآمد ترین روش برای محاسبه حجم سیستم برج خنک کننده، ممکن است استفاده از یک محصول تصفیه شیمیایی به جای آن ترجیح داده شود. با محاسبات افزودنی شیمیایی، مقدار اندازه گیری شده ماده شیمیایی به سیستم اضافه می شود. سپس آب برای باقی مانده آن ماده شیمیایی آزمایش می شود. محصول مورد استفاده باید حاوی اجزای قابل تجزیه و تحلیل باشد که توسط واکنش های شیمیایی رخ داده در آب سیستم قابل مصرف نیستند. چگالی محصول تصفیه شده و درصد فعالیت جزء مورد اندازه گیری نیز باید شناخته شود. محصولات تصفیه شیمیایی ضمن کاهش نگرانی های مربوط به خوردگی ناشی از سطح کلرید بالا هنگام استفاده از روش نمک، نیازی به شستشوی بعدی سیستم ندارند.

شرکت مهتاب گستر مواد شیمیایی محلول تصفیه آب سفارشی را برای استفاده در سیستم های آب و انواع منبع کویل دار، برج خنک کننده و هرگونه فرآوری ارائه می دهد که ضمن اطمینان از عملکرد ایمن و مطمئن این سیستم های حیاتی، انرژی، آب و هزینه های نگهداری را به حداقل می رساند. فرآیند محاسبه دقیق اندازه گیری ما با استفاده از اضافات شیمیایی که به سیستم شما آسیب نمی رساند، حجم دقیق سیستم را تعیین می کند. هدف ما این است که سیستم های مشتری با حداقل هزینه، زمان و تلاش در بالا ترین بازده کار کنند.

در مورد استفاده از مواد شیمیایی شرکت مهتاب گستر برای تخمین حجم سیستم با بارگیری فنی ما، با استفاده از افزودنی های شیمیایی برای تخمین میزان سیستم، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

تمیز کردن و ضد عفونی برج خنک کننده نتیجه خوبی دارد!

تمیز کردن و ضد عفونی برج خنک کننده موثر خطرات لژیونلا را کاهش می دهد و هزینه های تعمیر و نگهداری را پایین نگه می دارد.

برج های خنک کننده به طور مداوم باکتری ها، گرد و غبار، گرده ها، حشرات و سایر بقایای موجود در هوا را در حین کار معمول پاک می کنند. بدون تعمیر و نگهداری خوب، از جمله تمیز کردن و ضد عفونی منظم، این آلودگی ها می توانند مشکلات جدی ایجاد کنند که باعث کاهش عمر، کارایی، قابلیت اطمینان و ایمنی سیستم های تهویه مطبوع ساختمان می شود.

برج های خنک کننده کثیف با پر شدن رسوب، نازل های اسپری وصل شده یا رسوباتی که مانع جریان هوا می شوند به همان اندازه تمیز خنک نمی شوند و فن ها و پمپ ها را مجبور به کار طولانی تر می کنند تا دمای تعیین شده آب را حفظ کنند. اگر برج خنک کننده نتواند دمای مناسب تأمین آب کندانسور را حفظ کند، بازده چیلر نیز کاهش می یابد.

برج های خنک کننده کثیف و پوسته دار همچنین محیط ایده آلی برای تشکیل بیوفیلم ها، اصطلاح دیگر برای لجن و به دست آوردن انگشتان پا برای آلوده شدن کل سیستم تهویه مطبوع ارائه می دهند. بیوفیلم ها اجتماعاتی از میکروارگانیسم های متصل به سطح هستند که توسط یک ترشح میکروبی لجن نگه داشته می شوند. طیف گسترده ای از مشکلات ایجاد کننده میکروارگانیسم ها، از جمله باکتری های لژیونلا که باعث بیماری لژیونر می شود، می تواند به سطوح بالایی محافظت شود که از افزودن بیوسید در داخل بیوفیلم ها محافظت نمی شود.

بیوفیلم ها دلیل اصلی مشکلات جدی در سیستم های برج خنک کننده از جمله گرفتگی لوله کشی، کاهش بازده انتقال حرارت، خوردگی میکروبی و انتقال لژیونلا هستند. تجمع بقایا و شرایط راکد در خطوط تساوی، تخلیه، فیلتر های جریان جانبی و تجهیزات خارج از خط باعث می شود که این مکان ها به ویژه برای بیوفیلم ها و رشد لژیونلا مطلوب باشند. پس از ایجاد، بیوفیلم ها مقاوم هستند و به سختی قابل حذف هستند، حتی اگر تحت مقادیر زیادی کلر یا مواد ضد عفونی کننده دیگر قرار بگیرند.

شرکت مهتاب گستر توصیه می کند که برج های خنک کننده حداقل سالی دو بار تمیز و ضد عفونی شوند. اگر در بازرسی ها رشد میکروبیولوژیکی قابل مشاهده یا تجمع بیش از حد بقایا، یا به عنوان یک اقدام درمانی در پاسخ به نتایج مثبت لژیونلا یا آزمایش باکتری، تمیز کردن و ضد عفونی مکرر لازم باشد. سیستم های برج خنک کننده یا سیستم های جدیدی که برای مدت طولانی از کار افتاده اند، باید قبل از راه اندازی تمیز و ضد عفونی شوند تا خطرات لژیونلا کاهش یابد.

اگر چه بازپرداخت قابل توجه است، اما تمیز کردن و ضد عفونی برج خنک کننده موثر فرایندی پرمشغله است که به فرآیند های تخصصی، تجهیزات و تخصص نیاز دارد. روش های تمیز کردن و ضد عفونی مکانیکی باید به درستی استفاده شود تا مناطق مشکل را بر طرف کرده و از آسیب دیدن جلوگیری کند. روش های تهاجمی تمیز کردن و ضد عفونی با استفاده از پاک کننده های تخصصی برای از بین بردن رسوبات پر شده و بیوفیلم ها لازم است. و پروتکل های خاصی ممکن است برای قرار دادن سیستم هایی که برای تمیز کردن خاموش نمی شوند و یا نیاز به ترمیم لژیونلا دارند، لازم باشد.

علاوه بر این، همه کار ها باید با خیال راحت انجام شوند. کارگران برای جلوگیری از خطرات شیمیایی و میکروبیولوژیکی باید از تجهیزات محافظت شخصی مناسب (PPE) استفاده کنند و ممکن است برای دسترسی ایمن به نازل های اسپری، پنجره ورودی هوا و پر کردن، تجهیزات ویژه ای مورد نیاز باشد.

اگر چه غالباً نادیده گرفته می شود یا به اشتباه انجام می شود، تمیز کردن و ضد عفونی کردن برج خنک کننده معمول برای جلوگیری از ایجاد مشکل در ساخت سیستم های تهویه مطبوع و کاهش خطرات لژیونلا، پیشگیری اساسی است. با استفاده از خدمات یک شرکت واجد شرایط، اطمینان حاصل کنید که این کار با رعایت روش های شناخته شده صنعت و مستندات پشتیبانی، با اطمینان انجام می شود.

تولید کننده برج خنک کننده:

برج های خنک کننده، اگر چه ماشین های قدرتمندی هستند، اما برای اطمینان از عملکرد صحیح آن ها در بالا ترین بازده به بازرسی های دقیق نیاز دارند. یکی از مهم ترین اجزای نگهداری، پیشرانه دنده برج خنک کننده است. کارشناسان خدمات دنده در شرکت مهتاب گستر می توانند به شما در نگهداری، تمیز کردن و تعمیر درایو های دنده برج خنک کننده کمک کنند.

گروه تولیدی و صنعتی مهتاب گستر در بسیاری از برنامه های آموزش محلی و ملی در زمینه طراحی، نصب و مدیریت سیستم های برج خنک کننده و تحقیقات مرتبط را ارائه می دهد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص برج خنک کننده و فرایند تولید برج خنک کننده و همچنین سؤالات بیشتر در مورد راه حل های کمکی برج خنک کننده یا سایر دستگاه های خنک کن و نیز اطلاع از قیمت برج خنک کننده، لطفاً با کارشناسان و متخصصان مهتاب گستر از طریق شماره تماس های 02166706377 و ۰۹۱۲۶۲۱۸۵۳۳ در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات و محصولات ما، از جمله سیستم مدیریت روغن قابل حمل برای برج خنک کننده، از طریق ایمیل با ما تماس بگیرید. ما خوشحال خواهیم شد که در مورد مناطقی که خدمات می دهیم و کیفیت ساختی که می توانیم برای تعمیر یا نو سازی درایو های چرخ دنده برج خنک کننده شما به ارمغان آوریم، به شما بیشتر بگوییم.

برای راهنمایی و پشتیبانی با تیم متخصص مهتاب گستر در تماس باشید.

 


برچسب: برج خنک کننده - تولید کننده برج خنک کننده - تولید برج خنک کننده - قیمت برج خنک کننده - فروش برج خنک کننده - برج خنک کننده فایبرگلاس - برج خنک کننده مکعبی - کارخانه برج خنک کننده - خط تولید برج خنک کننده - برج خنک کننده مهتاب گستر - مهتاب گستر،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۳۵ توسط:شرکت مهتاب گستر موضوع: نظرات (0)

ارسال نظر توسط مدیر غیرفعال شده